Jumaat, 2 Julai 2010

PENAPIS AIR KEN


- BIO PURE KEN -
Rahsia Untuk H2O Sempurna
Menyingkirkan bahan pencemar sekecil 0.0001 mikron - 500,000 kali lebih halus daripada diameter sehelai rambut


Kini Penapis air R.O (Reverse Osmosis) hasil kerjasama teknologi antara Amerika Syarikat dan Jepun telah terhasil yang mana anda boleh minum terus tanpa dimasak sehingga anda tidak lagi perlu membuang wang untuk air botol mineral.
Penapis air RO merupakan satu-satunya jenama yang dianugerahkan jenama yang bertaraf antarabangsa untuk kualiti, reputasi dan inovasi oleh :

1. Satu- satunya sistem di ASIA dengan Mohor Emas WQA
2. Jenama yang dipercayai - Reader digest 2008
3. Pemenang Pingat Ekspo Ciptaan Antarabangsa ke 36, Geneva
4. Anugerah Bahan Buatan Bergred Makanan ABS pematuhan FDA
5. Sijil ISO 9001:2000
6. Persijilan Sirim

Memperkenalkan Elken BIOPURE KEN SERIES adalah produk mesin air yang tiada tandingannya di Malaysia pada masa sekarang. Kelainan daripada jenama lain ialah :


1.Mempunyai sistem Bilasan yang mana ianya dapat menyingkirkan bahan pencemar dari permukaan membran RO untuk memanjangkan tempoh hayatnya dan juga ianya memastikan membran RO sentiasa memcapai prestasi penulenan yang optimum serta mencegah pencemaran semula.


2. Mempunyai membran sehalus 0.0001 mikron yang mana dapat menyingkirkan bahan pencemar seperti bakteria, virus, bahan pencemar bukan organik, logam berat dan ubat-ubatan.

3. Mempunyai rangkaian servis dan sokongan terbesar di Rantau Asia Tenggara. Mempunyai lebih 150 orang juruteknik yang profesional dan mempunyai lebih 150 kenderaan perkhidmatan beserta alat-alat ganti dijamin 100% asli. Pusat Perkhidmatan yang di Semenanjung (ipoh, JB, Kota Bharu, Kuala Lumpur, Kuantan, Melaka, Pulau Pinang, Seberang Jaya, Kota Kinabalu, Kuching, Miri, Sibu, Singapura dan Brunei).

4. Penapis air yang paling dipercayai oleh pengguna yang mana lebih daripada 1,000,000 orang telah menikmati air sempurna setiap hari.

AIR REVERSE OSMOSIS DIGUNAKAN DI PUSAT-PUSAT DIASLISIS KERANA IA ADALAH AIR TERBAIK UNTUK BADAN KITA. JANGAN TERPENGARUH DENGAN SISTEM PENAPIS YANG MAMPU MEMBEKALKAN PELBAGAI MINERAL KERANA BUKAN SEMUA MINERAL BAIK UNTUK TUBUH BADAN, MALAHAN ADA YANG MEMUDARATKAN. BADAN KITA HANYA MEMERLUKAN H2O. DAPATKAN YANG TERBAIK UNTUK KELUARGA ANDA

HARGA ELKEN BIO PURE SERIES
PROMOSI - 26 September 2009 - 25 November 2010
pinjaman boleh dibuat sehingga 2 tahun. Di bawah adalah contoh untuk ansuran 1 tahun.

Bio Pure Ken 1 R.O Water Purification
Ahli : RM 1990 | EzyPay Instalment : RM 165.90 x 12 bulan
Bukan Ahli : RM 2288

Bio Pure Ken 2 R.O Water Purification (air pada suhu bilik dan panas)
Ahli : RM 2990 | EzyPay Instalment : RM 249.20 x 12 bulan
Bukan Ahli : RM 3438

Bio Pure Ken 3 R.0 Water Purification (air pada suhu bilik, sejuk dan panas)
Ahli : RM 4490 | EzyPay Instalment : RM 374.20 x 12 bulan
Bukan Ahli : RM 5118

EzyPay Instalment menggunakan VISA atau MASTERCARD dari EON/ AMBANK/ STANDARD CHARTERED/ RHB/ ALLIANCE/ CITIBANK/ CIMB/ MAYBANK/ OCBC/ HONG LEONG

Sekiranya tiada kad kredit, kami boleh uruskan bayaran secara installments.

BERMINAT?Hubungi saya 017 3882725 , saya akan ke tempat anda jika memerlukan maklumat lanjut (Puchong/ Kajang/ Bangi/ Serdang/ Subang/ Subang Jaya/ Petaling Jaya/ Shah Alam/ Kelana Jaya /kuala lumpur dan kawasan berdekatan).

KISAH BENAR

Kali pertama rakan saya memperkenalkan produk ini kepada saya di rumah saya sendiri. Beliau datang dengan peralatan menguji bahan-bahan yang terkandung dalam air yang kita tidak memerlukan.

Mulanya ia meminta kami sediakan air tapisan di rumah kami dari jenama X termasuk air ECPI yang kami baru mula minum baru-baru ini. Beliau test air tapisan di rumah kami, menunjukkan darjah kandungan bahan pencemar yang tidak diperlukan ialah 5 . Air tapisan BIOPURE KEN Elken yang dibawanya dari rumahnya diuji menunjukkan 0. Air ECPI juga menunjukkan 0.

Selepas itu beliau menguji pula dengan menggunakan tester elektrik. Air tapisan di rumah saya yg menggunakan tapisan jenama X telah berubah warna menjadi kekuningan, sedangkan air tapisan dgn BIOPURE KEN Elken tdk langsung berubah warna. Kemudian diuji pula air ECPI. air ini juga bertukar menjadi kekuningan tetapi tidak banyk , munkin ada kandungan ubat tertentu.

Air tapisan di rumah kami yang pada mulanya berwarna kekuningan , perlahan2 bertukar menjadi kehitaman dan kandungan bahannya menjadi berketul2 dengan warna hitam. Apabila dilihat begitu, memang tak sanggup untuk diminum. Sedangkan air tapisan BIOPURE KEN Elken dan ECPI tidak berubah menjadi hitam... Air ECPI nak beli selalu harganya mahal iaitu RM8 sebotol. Alangkah jimat sekiranya dibeli penapis air Reverse Osmosis (RO) ini. Ia adalah satu2nya jenis RO yang terdapat di Malaysia yang mampu menapis segala2 bahan pencemar.

Semua jenis penapis yang lain tidak dapat menapis bahan pencemar yang halus. BIOPURE KEN ELKEN Menyingkirkan bahan pencemar sekecil 0.0001 mikron - 500,000 kali lebih halus daripada diameter sehelai rambut

- Analisa Rawatan Air

Tiada ulasan:

Catat Ulasan